Orättvist....

Jag tycker inte att det är riktigt rättvist, först magkatarr, som jag till viss del får skylla på mig själv.... men förkylning på detta?!!? Det är inte okej!!!! Speciellt när jag inte kan ta värktabletter mot huvudvärken etc. Min mage fixar inte detta just nu, så jag får leta reda på några huskurer som inte innebär tabletter i magen :(

Jag är iofs glad att värken i magen och rygg, givit med sig. För nu slipper jag krypa fram, nu kan jag resa på mig och inatt har jag sovit. Endast vaknat vid 2 tillfällen och endast behövt gå upp 1 gång. Senaste nätterna har jag vaknat av värk som varit olidlig, krupit ut och legat på golvet i vardagsrummet. Smärtan när man ska resa på sig är så man tappar andan, då ligger man kvar, det kan jag lova. Men idag kan jag resa på mig, har tom plockat ur diskmaskinen och fyllt på med nytt. :)

Detta var det värsta jag varit med om, jag är glad att det inte är magsår, njur eller gallsten, för de ska vara värre sägs det. Tack till doktorn, som ringt 1 gång för att kolla upp mig, tack för medicinen som dock gör mig torrlagd ett tag framöver, men just nu känns detta som ett litet problem. Tänker inte uppleva detta igen.

Ska idag jobba lite hemma och vem vet det kommer kanske en resumé från lördag.... här inom kort.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0