Dagens första mangoshake vid poolkanten, g...

imag0441 (MMS)

Dagens första mangoshake vid poolkanten, gott gotti gott gott. Lars har precis givit sig ut på dyk 2, själv måste man agera landkrabba - jävligt trist om man får säga så. Jag såg dock Manta och massor av hajar när jag snorklade på Yap, nästan som dykning, fast inte alls. Tur att man har ett berg att bestiga för att komma till bungen. Så får man lite puls minst 4 gånger per dag, längtar lite efter att få träna. En promenad i 30 grader med 90% luftfuktighet är inte att rekommendera, 10 minuter och jag är helt sjöblött. Simma i poolen, astrist, samt bada i klor gillar inte min hud. :) over and out från filifjonkan!


Kommentarer
Postat av: Yvonne och Björn

Hej på dig/er båda!

Har följt er via facebook och bloggsida.

Ser att ni har det fantastiskt. Kul att följa.

vi har det bra. Åker till Japan om fyra dagar.

Ha det så gott nu.

Kram

Yvonne, Björn och Zeus

2010-11-16 @ 09:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0