Framme!!!!!!

Då har man anlänt till andra stopet på resan, Truck/Chuck. Resan hit var intressant, från Manila till Guam fick vi dela ett 3 satssäte med en man av 2 sitskaliber. Mannen som var från Truck, hade en hydda som var enorm, honom hade de placerat längst back vid fönstret. Detta fick tillföljd att jag och Lars fick dela på 1,5 säte, nära toaletterna, längst back där sätena inte gick att fälla bak. Jag satt ytterst med bena ut i gången, ni kan ju gissa hur mycket sömn jag fick. Ingen, så när vi anlände till Truck hade jag sovit O timmar på typ 30 timmar....

Mannen ifråga var en väldigt snäll och trevlig man, vilket är mer än vad man kan säga om Continentals flygpersonal. Speciellt när det fanns platser men som en av oss inte fick flytta till, förstår diskussionen om att man får köpa 2 platser vid en viss storlek, för oss andra blir det inte så kul för.

Nu är vi i alla fall här och imorgon bär det av ut på vattnet. Denna dag har tillbringats sovande, ätande och slappande i sängen. Min rumpa har iom denna resa plattats ut och är nu 5 cm bredare än för 3 dygn känns det som. Öarna påminner om Hawaii och lokalbefolkningen påminner om hur "jag tror" att befolkningen på Fidji ser ut. De är stora, runda och se ganska grymma ut, både damer och herrar. Eller som Lars säger, här kan nog jag (Elli) köpa kläder i S, något att växa i :)

Nu är det jag som ska sova lite till....

Over and out!

PS. ingen telefonuppkoppling men internet, härligt! ds.


Kommentarer
Postat av: Rasmusanneli

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-07-26 @ 14:17:44
URL: http://rasmusanneli.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0