Incheckad och klar....

Om 2 timmar sitter vi på planet hem mot kylan, Europa med ordning och reda. Fast först måste jag bunkra upp med mat, KLM maten speciellt mackorna var rent av JÄTTE ÄCKLIGA. I klass med knödel och köttgryta/soppa enligt mig och här får jag med håll av övriga medresenärer.

Sitter i loungen har ätit lite frukost och ska snart göra en räd i choklad och torkad mango stånden ner i tax free delen. Det + en banan ska nog kunna göra att jag härdar ut resan hem, "bara" 13 timmar till Amsterdam, kommer garanterat ha sittsår efter det. Ännu värre är att vi åker dag tid från Filippinerna och landar lördag vid midnatt svensktid, en 24 timmars dygn på resande fot, härligt va!!!! Fast jag ska inte klaga, jag är så utvilad man kan vara, 8 böcker och 3 veckor semester senare, så är jag redo för vardagen igen. Å om 5 veckor är det JUL igen.

FYI - så sitter Lars och tittar på Halv 8 hos mig på SVT Play så han är lika nöjd han...

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0