5 dagar ledigt!

Dvs minst 2 dagar sovmorgon!

Snälla rara sovguden, låt lilla Albin sova framtill halv 8, 8 varje dag närmsta dagarna. Så kommer Albin föräldrar vara pigga och kanske orka lek dessa dagar :)

För övrigt har vi gått in i 1års krisen och jag längtar tills den är över. Just nu har jag fött en ILSKEN kille vid min barm, han blir så arg för inget. Någon som vill hyra och låna, en aktiv, gnällig och ilsken snart 1 årig Albin, som är söt när han sover? ;)

Det är tur att man får jobba på dagarna när man har ett tålamod som INTE är stort som mamma.

God natt världen och mitt gamla liv med lugna och lååååånga sovmorgnarna.

Miss you alot!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vi vill....... hyra in oss på goa Albin.

Dessutom önskar vi träffa hans busiga föräldrar också. Kram¨

2012-04-05 @ 17:01:04
Postat av: Elli

Idag har han skött sig, fick sova till halv 8 :)

2012-04-06 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0