Djur i förorten...



Låt mig få presentera min systers pojkväns HUND, även kallat djuret... Sirocco är 12 år och är en blandning av dobberman och schäfer, snäll och extremt lugn, vilket av storlek att dömma man inte kan tro. Han har en mankhöjd av 74 cm och han är enorm vid första ögonkastet... han påminner lite om en isbjörn, nosen är låååååång och halsen oxå. Tur att han är en lugn och snäll hund annars hade han skrämt livet av en. Jag skulle inte vilja möta honom i mörkret.

Dags att sova, middagen var god som alltid hemma hos pappa, dock åt man för mycket som alltid. Det ska bli skönt att sova hemma inatt och förhoppningsvis får man vakna upp till en varm och vacker dag igen. Imorgon kanske man orkar ta sig en cykeltur runt om i Stockholm, innan Uppsala middag vankas. Nu ska i alla fall jag ta min skönhetssömn vilket jag verkligen behöver.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0