En hög med saker i mitt rum.....



Har möblerat om i rummet på jobbet, vips så kom gamla påsar, skor från förra semesteren fram samt att jag noterade att min DKNY väska matchar mattan.... tänk vad snygg mattan helt plötsligt blev.

Mina skor har vållat många blickar och kommentarer idag, till bank pyjamasen livar den upp stämningen :)

Nu är det bara 2 dagar kvar till påskledigt.....  och 14 dagar kvar till Berlin dvs 16 dagar till Warzawa.... Det har varit en jobbig dag på jobbet idag, så jag försöker koncentera mig på de positivia i livet. Å just nu är det ledigheter.....

Kanske imorgon blir det en bättre dag....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Längtar efter Warzawa!!!!!

2009-04-09 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0