En måndagskväll.....

Har ett "berg" av rena kläder att ta hand om, samt en lägenhet full med fuktiga kläder på tork.






Tyvärr kan vi inte köra torktumlare och tvättmaskin samtidigt, för då går proppen.... Det sägs vara ett elfel, som vi någon gång ska ta hand om.  Som ni ser är min rosa period inte över ännu, köpte dock "bara" en rosa kavaj och ett par skor i Warzawa. Jag har dock gått på myten med Odd Molly, lovade mig själv att inte handla något förra året, vilket jag inte alls har hållit. Vilket är dumt då de är både dyra och finns i varje svensk garderob, men man skulle kunna säga att jag handlar när odlat.... eller när designat iställe är bättre.... Jaja man ska vara ekologisk, men det går inte så bra för mig, jo lite jag köper ju Vintage om det nu räknas.

Imorgon blir det ingen träning, utan jag ska sova till halv 8, gud så skönt det ska bli!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0