Im alive....

Äntligen är ordningen återställd, huvudet fungerar.... Min bästa vän idag har varit.... och gud så gott det är en dagenefterdag.

Kan bara konstatera att man vid 37 år ålder får betala dyrt om man som jag gjorde igår, kommer hem vid halv 5. Jag borde ha gått hem någonstans mellan rosevinet och bubblet.... Ur tänkte jag.... jag tänkte inte alls, utan snarare trodde att jag var 20 igen. Fast vid 20 var det bättre för då hade man inte samma ekonomi, vilket hindrade en att dricka de där förödande sista glasen, för man ville åka taxi hem. Är även stel som en pinne, speciellt gör nacken ont, har några minnesbilder att jag slängde med håret som en galning... så där runt 3.... på dansgolvet.

Nu ska jag surfa runt lite och uppdatera mig inför morgondagens arbetsdag. Denna vecka innebär mycke resande, både Berlin & Warzawa ska besöka. Mycke jobb men oxå massa nöje. Tjejweekend i Warzawa, det ska bli kul, dock inte lika "kul" som i går.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0