Sista rycket



Sitter på jobbet och försöker slutföra veckan som varit, inser att allt jag skulle har gjort har jag ej lyckats med. Nästa vecka är en kort vecka, hur jag nu ska lyckas med att göra allt jag skulle göra denna vecka, nästa :)

Oavsett så får vädret mig att längta efter ett glas med vin, grillad mat.. TÅ ljust var har det varit, jag blir lika  förvånad varje år när ljuset är här. Det är som en vitamin injektion, så länge man håller sig borta från spegeln förstås. Denna spegel som visar alla skavanker, blodådrorna, hår och annat som döljs i mörker :) Det är då man får titta långt ner i sminkboxen och hoppas på underverk med FACE produkter :) Det som verkligen har fått en ny tändning är håret, borta är det torra och flygiga hår. Nu är det bara burrigt och fluffigt, eller som min man kallar mig - GULDLOCK är tillbaks :)

Synd bara att GULDLOCK under vintern blivit en barbaskön dvs. hårig, mjuk och rund. Beach 2009 blir nog endast en dröm ett tag till :)

Nu ska jag ut i solen..........................

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0