Städat ut vintern....

Denna gången har jag städat ut vintern i garderoben och hängt undan stickat och fodrat, och tagit fram det ljusa....  Jag kan redan se trenden för mig i sommar, rosa finns det mycket redan av i min garderob.

 Odd Molly och Lindex kommer dessa rosa blusar från..... ska nog inte köpa mera rosa nu....


  Hängde även fram sommar klänningarna, jag har dock ingen förhoppning att få använda dessa än på länge. De får hänga där så jag kan sukta efter dom och framförallt som en påminnelse att inte köpa flera, liknande klänningar. INGA mer långa klänningar, svarta eller rosa kläningar behövs här inte.


Det samma gäller skor, INGA MER SVARTA, rosa eller lila skor..... Bruna går bra att köpa :)

Det jag verkligen behöver är ny sommar väska, det får bli nästa projekt att leta efter. Nu ska jag fortsätta min städning och tvättning, så jag slipper göra detta i veckan eller nästa helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0