Vår Vår Vår

Äntligen kan man ta fram vår jackan!! Låt oss hoppas att solen är här för att stanna, jag vill bara sitta ute i solen och fika.
Skönt att det är påsk, men jag är ganska säker på att solen inte kommer lysa så då. Nu är det måndag och jag behöver fokusera på arbetet, har massor som ska åsta kommas innan påsk. Förhoppningen på en jobbfri påsk är väldigt liten per idag.

By the way, sommarens semester är i princip bestämd, vi åker till Borneo, igen ska tilläggas. Vår första semester  (min man och jag) tillsammans gick just till Malaysia och Borneo. Vi kommer tillbringa några dagar i Singapore, jippiiiiiii.  Denna semestern blir inte förens i augusti, innan dess ska vi tillbringa en vecka på kreta med släkt. 

XO XO

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0