3 arbetsdagar kvar till semester...

Måndag och solen skinner på oss i Stockholm idag. Jag har precis avverkat en arbetsdag och det är "bara" 3 arbetsdagar kvar till semester, ÄNTLIGEN!

Trodde att jag skulle klippa mig idag, men jag hade tagit fel på dag, ska inte dit förens på onsdag..... Vilket blev jobbigt, för nu måste jag boka om fotvården jag bokat på onsdag.... jaja det fixar sig.

Glömde telefonen hemma idag, vilket inte var så poppis då jag tvingade ner Lars i bilen, då jag "glömt" mobilen där igår. Gillar inte att åka ner till Garaget själv tidigt på morgonen, speciellt då man har haft problem med obehöriga.

Nu ska jag ialla fall BIKA hem med svalan!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0