Indonesien nästa

Efter en långsöndag var det dax att sova den 2ndra och alltid jobbiga natten, jetlagens värsta natt. Lyckades somna vid 23 tiden men vaknade kl 01.00, törstig och klarpigg. Lyckades släcka törsten med resporb och somna vid 03, synd bara att vi skulle upp kl 06 dagen efter. Planet gick kl 09.25 från Singapore till Manado, så det var bara att checka ut och ta en taxi till flygplatsen.


Väl på planet, fick vi "överraskning" av SILKAIR....


Exakt varför vi fick denna tårta är vi osäker på, det kan vara pga. strul med kommande hemresa.... Vi gav tårtan ialla fall till några barn på flygplatsen som blev jätte jätte glada.

Efter x antal timmar (som tur var lyckades jag sova hela flygresan) hamnade vi på Lembeh Resort, och äntligen äntligen ligger jag nu i en säng och förhoppningsvis ska jag sova en helnatt..


Vi bor i bunge nr 9 som nästan ligger högst upp på berget, ska byta till nr 5 imorgon (som är större, tror jag). Imorgonbitti blir det dykning, 8.00 är det breifing och sen är det hopp i vattnet.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0