Överleva jetlag

Första dagen på semestern och jag har sovit 3 timmar sen fredagsmorse 8.00 svensktid. Stolarna på Thai är sugerfett, trots stort benurtrymme så är stolarna felkonstruerade ialla fall för mig. Ryggen värkte från första timmen och det hjälpte inte att man hade en familjen charter bakomsig, som prata högt och drack sig fulla.

Efter checkat in på Conrad bar vi oss ute för att jaga kaffe och hålla sömnen borta. Det blev ett kärt återseende med det som den amerikanska kaffekedjan gör bäst.


En frapuccino expresso på Starbucks höll oss vakna lite.

Sen blev det turistande i aircon tunnalarna mellan shoppingcentrumen.


och som vanligt fanns det skoaffärer i mängder och till ett billigt pris. Så det blev ett par skor till mig.

Dessa ska jag ha imorgon, då Singapore firar sin 44e nationaldag, den ska vi fira på Fullerton brunch med bubbel och skaldjur.

Nu ska vi ta oss ner till Outback och äta lite middag, innan jag ÄNTLIGEN får lägga mig i sängen och sova.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0