Seeeeemester och packning pågår!

Jippppi, ÄNTLIGEN SEMESTER! Packning pågår och ett kontrollerat kaos har inträffat hemma!


Hit ska vi..... Singapore here we come...

Apoteket ska med samt linser så jag kan se något under vattnet.


Kontrollerat kaos, max 40 kg i incheckat bagage då blir 3.5 vecka  borta en utmaning. 23 kg är dykprylar, 17 kg övrigt ...
Mina kläder blir 8 kg handbagage, Lars får 8 kg regulatorer i handbagage och en datorväska..... Det gäller att vara fyndig och duktig i sitt packande.

Imorgon drar vi och mamma & Larsbror tar över lägenheten tills vi kommer hem. Datorn är med, så uppdatering av blogg kommer ske sporadiskt, framför allt kommer jag visa dykbilder från Lembeh och Bunaken.

Nu måste jag fortsätta packa det sista....

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0