Ajajajajaj vad mitt huvud värker!!

Har sådan molande huvudvärk som man får när man sovit djupt eller har vätskebrist, så därför dricker jag kaffe nu....  jamenarvarfördrickavattensåvärkenförsvinnerdetvorejudumt.

Skulle ha tränat idag på morgonen, men när klockan ringde kl 06.15, då skrek hela kroppen NEEEEEEEJ. Så jag somnade om och vaknade 8.15, alldeles för sent, så jag fick skynda mig till jobbet.

Därför är jag SUR, GRINIG, TRÖTT och ganska JÄVLIG idag. Jag ska hålla mig på mitt rum, i alla fall till efter lunch, då jag troligen kommer vara mer trevlig att umgås med.

Så om ni kan undvik mig några timmar, gör det!!! Å måste ni säg något, säg något positivt först, annars finns risk för åskmoln och blixtrar.

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0