Äntligen HELG!

Fredag och halva dagen har redan gått. På jobbet är det julfest ikväll och stämningen på kontoret är på TOPP!
Tjejerna visar sina klänningar, killarna strosar runt och kolla läget bland alla. Förfesten börjar troligen på bussen, då fest är förlagd utan för Stockholm. Efterfesten kommer nog ske på ett antal hotellrum eller vem vet kanske på sista bussen hem för de som väljer att sova hemma.

Själv väljer jag att stanna kvar i stan, och fira födelsedag. Moget och jäkligt tråkigt kan man tycka, men varannan julfest räcker för mig. Detta år är i princip alla chefer där så det var läge att hoppa detta år, för nästa år blir det nog min tur. 

Fast först ska jag vara med på kickoffen, möten och information om året som gått. Vilket i min bransch är den bästa på 15 år, vad då låg konjuktur?!?!? Inte här inte, olja och pengar till folket!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0