Ensam hemma

och då blir det färdiglagad mat:



Idag blev det plättar, glass, sylt med lättmjölk.

Gick en tur på stan, för att se om man kunde hitta en julklänning. Var på Pub och tittade in Nordisk design, sååååååå grå, svart, mörk och trist. Alla som jobbade där såg "gråa" ut, ingen såg unik ut, det som hade färg så ut som farmors städrock, jag ville ha något "roligt" dvs. inte svart. Men jag hittade inget som föll mig i smaken, så jag åkte hem och nu sitter jag här.

Nr 7 varför snö är dåligt; INGET FUNGERAR I STOCKHOLM. Såg 2 bilar som krockade med SL bussar på vägen till Odenplan, inga bussar fungerade som de skulle. Tricken fungerade med MASSOR AV FOLK.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0