Fredagsmiddag

Tog tåget ut till Huddinge för att hälsa på och fira Mia, å vad möter vi, jo RÅDJUR. Som innerstadsbo fick vi oss en nära djur upplevelse, för det närmsta vi får på söder är skator & måsar och en och annan silverfisk.

Vi fick en middag och idol upplevelse, Å jag förstår inte detta med ERIK. Visst han kan sjunga, men är han inte världens mest färglösa och karaktärslösa av alla Idoler, sätt ett vitlakan bakom honom och han försvinner. Tycker mest det låter trist och ointressant, och vem fan vill låta som en 80 tals sångare i 2000 talet?!?!? Jaja kan Marie Picasso eller Kevin vinna, så kan säkert Erik göra det, ytterligare någon som kom och gick lika fort.

Själv hoppas jag att Tove nu får tid på sig och att hon om något år kommer hon tillbaks, å visar killarna och alla tonårstjejer vad skåpet ska stå. För GO GIRL GO, för att vara 16 år. jämfört med killarna som är över 20 kommer hon spela skjortan av dem om några år.

Grattis Calle, sist in, först in i finalen. Mitt hopp står till dig :) Jag har dock inga förhoppningar, för Erik har nog "alla" 80 tals nostalgikers röster, och dom är många speciellt bland de som är födda på 60 och 70 talet, som precis börjar bli nostalgiska om sin ungdom. Eller som en känd komiker sa, "man stannar där man själv anser man har sin höjdpunkt i livet" för honom blev det 90 talet, själv väntar jag fortfarande på denna höjdpunkt. :)

Nu ska jag titta på Vinterstudien, favorit underhållning en lördag förmiddag. Då man kan läsa DN, dricka vuxen välling och titta på andra som utför fysisk aktivitet. Då mår jag som bäst!!!!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0