Hasade mig ner till gymmet idag

Kommer nog hasa mig till jobbet imorgon, 3 veckors frånvaro av träning kommer sätta sina spår..... 

Det var skönt att komma hem och vrida in sig i frotté efter träningspasset. Me like min nya stora morgonrock och jätte badhanddukarna från USA. Så här snygg ser jag ut efter ett träningspass och dusch en måndag kväll.... nästan så ni är avundsjuka på Lars va?!?!?!? eller kanske inte...



Glasögon orm är man efter att ha missat att beställa linser, så nu får man hushålla med de 3 par man har kvar, tills de nya kommer med posten. Jag måste ju vara snygg på nyår, för vem vet vad som händer på nyår...  eller ja, just det jag är gift och ska fira med barnfamiljer och snart barnfamilj. Från inga barn till massa barn på 4 år, bra jobbat ni som presterar. Det kommer bli jätte trevligt med champis och god mat, bara jag slipper leka eller sitta vid barn bordet :)

Det komiska är att jag troligtvis kommer vara äldst men har mest ångest, det måste vara en annalkande 40 års kris.  Det här kommer bli kul att följa under 2010, vem vet. Jag kanske börjar plastikoperera mig, springa på nattklubbar och köpa motorcykel eller vad man nu köper när man börjar få ålderspanik.

XO XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0