Hemma efter en julafton i Huddinge

och den var så bra som jag hoppades på. Nästan som när man var liten, fast uppdaterad med trevligt sällskap. Det är härligt med jul när man inte firar den varje år (vi har ju varit borta de flesta som vi firat ihop jag och Lars).



Mindre klappar än tidigare, fast bättre klappar nu :D Å alla ni som någon gång tänkt "dom behöver en riktigt pepparkvarn" glöm det, Lars har 2 st nu, i stort format.

Trött och törstig sitter jag i min nya morgonrock, så nu är vi ett "matchande par", ska strax lägga huvudet på kudden. Ska först titta bättra upp vätskebalansen, det blev lite portvin till osten idag.

God fortsättning på er, imorgon blir det mamma med familj, ingen julmat har utlovats.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0