Julen är här....

och idag ska jag traditionsenligt köpa mina julklappar!! Spänningen är total för detta kan bli precis vad som helst, då flera saker kan ha tagit slut, men i slutändan blir det bra. Det är väl jag och 100 tusen till som ska trängas i affärerna, fast det kan inte vara värre än i Shanghai :) Vi svenskar vet ju hur man köar.

Den största frågan är om jag och Lars kommer hålla sams under hela shoppingturen?!?!?  Vi har lixom olika längd tills transaktionen genomförs, jag är med rakt på och Lars behöver lite mer tid/eftertanken innan julklapps transaktionen kan genomföras. Detta brukar sluta med att jag blir sur för att han aldrig kan bestämma sig och Lars bli stressad för att jag är för PÅ. Men man vet aldrig ibland chockera vi varandra och håller sams.

För er som varit på Fjäderholmarna (och ni andra oxå så klart) kan jag berätta att på vårt julbord kommer följande rätter att finnas:

Ankbröst marinerad i apelsin, anis och koriander
Fänkål sill
Mackmyra sill
Senap & espresso sås

Samt allt annat som ska finnas på ett julbord, är mätt redan nu av att bara tänka på allt som ska ätas.

XO XO 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0