Obligatoriska listor...

om man ska vara en "riktigt" bloggare så ska man tydligen ha listor eller årets bästa eller sämsta. Inte vill jag vara sämre, så här kommer en av mina listor:

00-talets bästa köp
Alla mina väskor med tillhörande påse.

00-talets sämsta köp
Alla de klänningar som jag fortfarande inte har kommit i :D

00-talets bästa resa
Alla resor som börjat i NY eller avslutats i NY, jag borde nog säga NY & Hawaii med tanke på bröllopet fast jag tycker nog våran resa till Bali och Gilli, Filipinerna, Mexico var bra oxå.

00-talets sämsta resa
Måste vara någon kryssning som gjordes i början av 00 talet, vill inte komma ihåg.

00-talets bästa händelse
Måste vara att jag lyckades snärja Lars eller han mig.

00-talets tråkigaste händelse
Alla dödsfall i familjen Westerberg, ni finns med mig varje dag.

00-talets roligaste
Jag, Lars, bilen och en stor spegel utanför IKEA i kungens kurva, våran egna plankan sketch.

00-talets sorgligaste
Vart tog alla dagar och månader vägen, vips så var man närmare 40 än 30.

00-talets bästa sång
Jag, Singstar och Pink kan det vara bättre :D

00-talets sämsta sång
Någon svensk eller norsk dänga från förr.

00-talets sämsta mode
Skulle man visa magen eller var det 90-talet.... Allt mode som skulle framhäva plastbrösten

00-talets bästa mode
När man fick börja klä på sig igen och slänga de spetsiga skorna och smala klackarna.


Det var i alla fall min decennium lista, vem vet det kanske kommer en 2009 lista imorgon.

XO XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0