Onsdag morgon och

jag trodde det var tisdagsmorgon, så tänk vilken lycka det blev när jag insåg att det var ONSDAG. Idag blir det en jobba med presentationer dag, jag, min dator och en latte.  Idag händer inget speciellt alls, det är en grå & kall vardag, tur att det är helg snart.

Idag har jag på mig något JAG ALDRIG skulle ha på mig igen......



Jajamensann jag har införskaffat mig snötvättade/stentvättade stretchjeans och de är såååå sköna. De gör inte under för rumpan men har man kofta på sig (me like det stora koftorna som man kan få tag på) så slipper man visa den delen för hela världen. Jag är i alla fall nöjd över mitt kapp och känner mig redan som en 20 åring igen, det är det enda som räknas. 

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0