1 års dag

För 1 år sen exakt checkade Farmor Ann-Marie Westerberg ut från jorden och checkad in hos Farfar, Per och Kent. Efter 87 år och 11,5 månader där hon de senaste 5 åren fått begrava sin man och därefter sina 2 yngsta söner, var det dax att följa efter.

De sista 2 veckorna följde hon oss (bröllopet i NY och resan till Hawaii) via MMS med hjälp av pappa och Yvonne. Så idag tänker jag på Farmor och allt som hon givit mig och är glad för att hon som hon sa, äntligen skulle få träffa Farfar med söner och att vi kommer synas där, men det ska ta många år.



Fotot är på farmors familj, farmor är lilla flickan som sitter mellan hennes mamma och pappa. Tavlan med fotot finns i vår hall och påminner mig om henne varje dag. Farmor som fick TBC, skilde sig, adopterade bort sin son och överlevde och träffade Farfar Erik på sanatoriet och de bildade en ny familj, där min pappa är äldsta sonen och som fortfarande lever. Allt under 30 och 40 talet, snacka om att vara före sin tid!

Så Farmor hoppas att har det bra där du är, för vi har det bra här och livet leker!

XO XO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då förstår man var du har fått ditt krut ifrån! Trodde du bråddes på din mamma men det verkar som det finns fler!

2009-07-14 @ 00:10:35
URL: http://www.bellio.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0