13 arbetsdagar kvar till semestern

Det börjar kännas tungt nu.....

Denna vecka är man ensam hemma i 3 dagar, ska både bli skönt och trist....

Fördelar:
Jag kan äta vad jag vill (ostbågar brukar vara tradition nu)
Jag slipper slåss om täcket eller bästa platsen framför tv'en.
Ingen bryr sig om jag luktar rök efter att träffat Ingela på Onsdag
Jag kan smygshoppa ;-)
Komma hem hur sent som helst eller inte jag ska ju jobba....

Nackdelar:
Jag måste laga maten själv (bara tisdag & torsdag iofs)....
Ingen kör mig till träningen.....
Ingen väcker mig på morgonen....
Jag måste städa själv...

Hmmmmm det kanske inte är så dumt att ha Lars där hemma på heltid endå ;-) Hushållsnäratjänster är inte så dumt.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0