7 arbetsdagar kvar

Jippi..... Snart så får även jag har semester, jippi! Idag började medarbetare komma tillbaks till jobbet. Deras semester är slut och jag har inte börjat min ännu. Börjar dock få lite panik då jag har många saker som ska slutföras och påbörjas direkt när jag är tillbaka. Men det finns ju bara en väg och det är fullfart framåt, eller?

Imorgon är det träning som gäller och nästa vecka börjar omställningen av tid dvs. jag ska gå upp tidigt för att ställa om timmarna till annan tidszon. Vi får se hur detta kommer gå.... jag har ingen förhoppning om att det kommer gå smärtfritt och utan några bakslag.

Dax att runda av dagen och ta bussen hem mot Söder

HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0