Äntligen ensam hemma....

När tjuren är på grönbete så firar kossan med att äta tacos & ostbågar :)

Skämtåsido, kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska trycka i mig till middag idag. Lunchen blev kycklingspett och yoghurt sås (persisk var det visst). Frågan är om jag ska fira Lars bortavaro med något smarigt eller om jag ska gå på hämt Thai.... STORA beslut att ta en regnig tisdag i Stockholm. Det vore även gott med en smarig hamburgare bara för att jag kan, fast då känns dagens träningspass bort kastat eller det är kanske just därför som jag borde äta burgare till middag. Hmmmmmmm

Vilket väder det är, imorgon hoppas jag på uppehåll, tänkte ta Svalan till jobbet. Först jobba, sen lyfta lite skrot för att vid 5 tiden möta upp Ingela Pling på söder. Låter som en bra dag tycker jag, synd bara att jag har några möten som skulle kunna förstöra arbetsdagen. Det händer mycket på jobbet nu, men jag har bestämt mig för att glida med och inte oroa mig för mycket. Jag vet vad jag vill göra om det inte fungerar, det finns ju alltid andra jobb att få i kris Sverige. Så varför oroa sig, tar saker när det händer om det händer. 

Nu tänker jag ialla fall lämna skutan för nya järva äventyr på vägen hem till Söder. 

XO XO   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0