Dumma Dumma Lars...

Idag hade jag en plan för hur jag skulle inne med att jobba, träna och träffa Ingela Pling. Tyvärr sprack hela planen kl 09.00 imorse, då jag upptäckte att Lars tagit med sig MIN CYKELNYCKEL till SMÖGEN. Vad han nu skulle med denna till?!?!?!?!...  Och då undrar du säkert varför hela planen sprack?!?!?!?··Jo, det var nämligen så här att jag tänkte cykla till jobbet, jobba, träna och sen cykla hem och duscha. Detta innebar att jag inte behövde konditionsträna på gymmet och jag sparade tid.  Jag ska nämligen träffa Ingela kl 17.00....


Detta gick inte, till det hela var att jag fick leta som en galning hemma, för INTE TRODDE jag att han tagit den med sig dit... Sen svarade han inte på telefonen:( och det slutade med att jag fick packa om hela väskan till jobbet) kanske lika bra för jag var ARG. Då jag helt plötsligt behövde mera saker med mig (pga. duschning på gymmet).


När jag sen kom iväg, så hade jag lyckats med att glömma tågremsan, aha skitsamma jag köper en ny...  Ja, då hade jag lyckats glömma plånboken, då var det bara att trava upp till lägenheten igen och hämta den.  Detta resulterade i att jag blev försenad och missa ett möte, i.e jag har fått boka om mötet och tiden med Ingela. Grrrrrrr


Allt för att Lars inte tänkte till när han packade och lämnade för Smögen. Så nu har jag bestämt mig, jag ska ha min egna cykelnyckel och jag tänker lämna in den på service och hämta den där. Lars har from nu inte rättighet att använda eller förvara min cykel och nyckel. Förresten så tycker jag att "Lars cykelverkstad" har långa ledtider och man slut för aldrig hela servicen samtidigt!?!?! ;-)  Så om någon har någon cykelverkstad att rekommendera tar jag gärna i mot tips.


Dagen har därefter utvecklats sig hyfsat, förutom att magen spårat ur (åt tacos & salsa igår), min mage gillande inte tomaterna i salsan. Tack apoteket för Imodium Plus, räddare i nöden på förmiddagen, nu är det stabil igen!


På återseende... dagen har ju bara börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0