Fredagskväll med godmat

Äntligen var jobbveckan över, nu börjar helgen. Bästa starten är en god fredagsmiddag:


Färska pilgrimsmusslor och havskräfta (som levde när Lars köpte den, äckligt) Å ja, jag såg till att den var död innan jag delade på den.



Saffransrisotto, lite rosévin och soffliggande framför TV:n, tittande på friidrott. Det känns alltid befriande att se andra rör på sig medan man själv ligger i soffan.


Ikväll kommer Maja & Andreas, då blir det BUZZ och risken är nog stor att jag förlorar, Maja brukar slå Micke. Mitt vin intag måste begränsas och Majas måste ökas, både hon och Micke är förbannat snabba på knapparna. Många sportfrågor fast då får jag slås med Andreas om segern tror jag..... Hmmmmm, måste tänka ut en bra taktik!!! Nubbe bara till gästerna kanske ;-)  

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0