Gårdagen...

Igår träffade jag Ingela Pling, vi tillbringade kvällen med uppdatering om våra liv samt skvaller!



Ingela semesterfiraren som är utvilad, brun och på väg till ny ort i Sverige för att semestra med familjen. Som tur hade hon tid med ett stop vid ett vattenhåll i Stockholm tillsammans med mig. Här på Papa Ray Ray's bakgård med inkläda väggar och plaststolar i glada färger, drack vi CAVA och skvallrade.





Tillbaks till 70 talet :) Snälla Ingela hade köpt födelsedagspresent till mig (tänk jag blir firad flera gånger detta år) måste komma ihåg att vara lika generös tillbaks när hon fyller år. För mig är det själva födelsedags datumet som kommer att bli utmaningen. Jag får helt enkelt köpa presenter oavsett datum J


Hon tycker tydligen att jag måste dölja min hals med dessa..... Än så länge har jag "bara" några veck på halsen, men man får väl en per år från och med nu.  Jätte fina var dom, och just sjalar är något jag behöver men aldrig köper.

Kvällen slutade hemma hos oss (jag & Lars alltså), inspekterande kökshandtagen och ett skålande i en alkoholfri melondrink, för att återställa vätskebalansen inför dagen efter.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0