Min nya våtdräkt

Efter två försök och 30 minuter kämpande med att få på våtdräkten (överbaken) i en skrubb med andras dykutrustningen. Tappade ca 1 liter vätska och fick ropa på hjälp samt visa rumpan för hela butiken, då jag inte lyckades få upp den första överbaken, kan endast bero på dräkten ;) inte mig. Hittade vi den bäst för mig, stor upp till men baken får plats!?!?

Så ser den ut:



Jag kommer dock inte se ut så där, utan mer som en köttbulle......



Så här ser min ut, ganska snygg hängande på dörren :) Vad får man då betala för denna skönhet, jo hela 2000 kr. Som hittat :) nästan som en handväska eller ett par snygga stövlar!!

Allt för att jag inte ska frysa i Indonesien! 6 arbetsdagar kvar, 1,5 till helg.... nedräkningen börjar på allvar nu.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0