Morgonstund har guld i mun

eller inte? Snarare metallsmak som övergick till blodsmak...

Imorse blev man väckt kl 06.00, bilen till träningen skulle gå kl 07.00. Då Lars med vänner ska styra bilen mot SMÖGEN (dykning i kallt vatten och jag jobbar ) vid 10 tiden. Detta innebar att jag, Elli stod på en springmaskin kl 07.30 (bifogar bild nedan) och där stod jag till 08.15. Jag är mäkta impad av mig själv, jag kan erkänna att sista 10 minuterna gick jag på ren vilja. Denna maskin är hemsk för rygg, rumpa, mage och hjärtat (pumpen får jobba hårt). 



 Maskinen från helvetet....

En annan sak som jag noterar är att av all denna träning är att jag är HUNGRIG hela tiden. Är som ett ny fött barn, behöver mat var 3dje timme annars blir jag grining. Jag hoppas all denna träning kommer ge payoff i Indonesien annars kommer motiveringen för hösten inte vara på topp.

En tredje notering jag gör är att VI ÄR INTE MÅNGA som pallar oss till gymmet på morgonen. Vi är några stackare som står på våra maskiner och svettas samt stirrande på tv'n. Som tjej är man i princip ensam i omklädningsrummet, vilket göra att man kan breut sig ordentligt. Vilket jag självklart gör om jag kan...



Nu återstår det bara att se om jag har lika god diciplin när Lars är borta eller om jag under dessa dagar kommer förslappas totalt...

To be continue

XO  XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0