Naturell...

Tränade imorse och insåg när ansiktet skulle monteras efter duschen att målarlådan hade glömts hemma.  Så idag får man gå naturell och visa alla åldertecken man ådragit under de 38 åren som gått...


 
Där av det lilla fotot, så ni betrakare inte kan se dom,  däremot får ni se min näsa under ifrån, om ni tittar noga :)  

Dock hade jag lilla målalådan med mig, den för munnen.


Så idag går jag naturell med färg på läpparna, helt enligt rekommendation av make-up artister. Du ska framhäva munnen eller ögonen, inte både och! Å med riktigt röda läppar så kanske ni andra ser mina ålderstecken?!?!?! Som jag iofs bär med stolthet, man ska ju ha levt ett liv för att nå sin vackrastefas i livet. I mitt fall ska den komma efter 40 har jag bestämt!  

XO XO



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0