Oj oj det är mycket nu...

Jaha, semester firarna har kommit tillbaks till jobbet, och helt plötsligt är det mycket att göra. Själv vill man börja trappa ner, fast det är svårt att trappa ner mer än vad man gjort under hela juli :)

Där av ingen uppdatering idag, fast å andra sidan kommer det från slutet av nästa vecka blir mindre uppdateringar... Det kommer bli svårt att dela med sig, då internet uppkoppling inte är standard, fast några bilder och kommentarer kommer jag nog kunna förmedela under veckorna.

Ja vad har jag gjort idag då.... Jag har uthärdat vaxning, så nu kan jag ha kjol och klänning igen. Vad gör man inte för sina medmänniskor och för sig själv. Hår är nu borta för 4 veckor framåt iallafall. Så blev det:


SNyggt va?!?!?

Vi har invigit grillen vi fick av Nicola & Per i våras, tack för den, den gjorde sitt jobb perfekt!  Entrecôte, färsk majskolv, sparris med salladslök och lite bea. Till detta fick man lite italienskt bords vin, nämligen denna:



Lite suddigt blev det, ungefär som jag känner mig.... En Renato Ratti, Dolcetto D´Alba, bäst enligt någon blogg Lars läser om vin...

Nu sitter jag i soffan och Lars utövar material vård på våra dykdatorer så vi kan dyka säkert.


Nya batterier till våra VIPERs.

Imorgon blir det åka bil av, mot Ö-vik och Forsberg och bellio land :) Ojdå tvättmaskinen piper dax att hänga lite tvätt!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0