Tisdag och våtdräktsprövande på schemat....

Har nu tillbringat en heldag arbetade med olika dokument, och ska snart iväg och pröva våtdräkt ,en inte allt för smickrande historia. Min 5 mm dräkt har nämligen gått sönder i dragkedjan efter 4 år och 3 mm är för kall för kommande semester. Det är ju "bara" 25 grader dit vi ska i vattnet.....

Lars kommer snart för att eskortera mig till dykbutikerna, vi ska tydligen till 2 ställen. Låt oss hoppas att den första jag prova passar, så jag slipper offra alla mina naglar på detta. Fortsättningföljer....

Nu är det "bara" 1,5 dag kvar på min arbetsvecka, ska ju till Ö-vik i helgen. För att vila ut lite, så jag får nog jobba lite hårdare imorgon, har så mycket som ska vara klart till nästa torsdag.

Kom just på att jag måste beställa tid för fötterna och vaxning..... ajaj

hej ehj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0