Äntligen Sommar!

Jippi, äntligen svensk sommar! Värme, sol och bruna ben :) Idag dammade jag av några riktigt gamla godingar på fötterna. ROSA som en dröm, ser ni vilke bruna ben jag har, de kommer snart vara bleka. Svenskt vatten och arbetsvecka gör susen för sånt...



 skorna köpte jag i Singapore när jag jobbade på det amerikanska företaget. Så der är ca 5 år gamla, men funkar bra en sommardag 2009.  

Lars intervju gick riktigt bra igår, vem vet han kanske inte kommer vara arbetsbefriad nästa vecka... Undra då vem som ska göra hela Att göra lista.. en hushållsnära tjänst kanske?!?!?

Nu ska jag ta mig ut i solen och ha lite medarbetarsamtal!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0