Dagensmotion och utestund

Insåg efter ett tag att man borde gå ut i solen, även om solning inte direkt känns lockande. Så vi bestämde oss för att cykla till gymmet (yngligagatan) ca 25 min enkel tur för att sen lyfta vikter, springa (15 min) sen cykla hem. Vilket vi gjorde och jag kan bara med glädje konstatera att mina "fest cigaretter" inte försämrat flåset. Så nu är vi tillbaks till rutinerna 4 dagar i veckan i 7 veckor, allt för att jag ska lyckas ta mig upp på båten i Indonesien. Tänk om jag tappa 7 cm på samma tid, vilken bonus det skulle vara. 

Imorgon är första dagen som Lars är arbetsbefriad och jag jobbar, och han ska gå på intervju, mycket spännande. Tiden får utvisa vad som händer, men 18 månader är långtid.

Det låter som om sommaren är påväg tillbaks med värme, låt oss hoppas att den stannar länge!!!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0