Genomlider allsång på skansen....

Denna folkrörelse där människor i grupp ska sjunga, och jag missar fotbollen... Dumma TV4 sänder inte matchen grattis på  nätet, vem vill betala för detta när man kan se den grattis, då får man lösa det med reklam. IDIOTI, tacka vet jag publicservice!?!?!  Med risk för att låta tantsjuk, så han "Måns" inte dum inte, jag förstår att flickorna skriker, tom mormor tycker nog att han är en trevlig pojk. Han verkar vara en rekoderlig pojk, kanska lite för pryd och ordentlig, men jag är ganska säker på att han kommer bli snyggare ju äldre han blir...

Idag är en stordag i vårt liv, gissa vad nedan är??






Alla ni som gissade på kökshandtag har rätt, dessa finns nu på söder i lägenheten. Efter 1 år och 8 månader så finns det hopp om handtag på luckorna i köket. Nu är de SNART uppsatta, frågan är om vi ska slå vad om när de kommer vara uppsatta, innan sista juli eller tom sista juni? Skulle nog inte satsa pengar sista juni, kanske sista juli.

Nu ska jag titta på fotboll och kanske titta på morden i midsummer i reklamavbrotten.

Tingeling Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0