Halva klanens middag i Rethymnon

Igår var det middagsdax på Avli igen, restaurangen med den finaste innegården och godastmat. Tidiga var vi så vi fick plats, Lars iall ära hade klätt på sig grekiskt :)



T-shirten som jag tvingat honom att köpa för 1 år sen som han aldrig använt. Mormor och Ebba fick stanna kvar i Georgioupolis, tillsammans med Morbror Mats med familj. Vi andra fick oss en riktig god middag med vin, innan shoppingen skulle börja.




Moster, mamma och Jonas " de skitiga" i familjen som bara behöver stiga ur planet så är de bruna. Vi hade så trevligt att butikerna hann stänga, så det blev inga skor för mig, men jag tar det idag istället.

Har jobbat lite och nu ska jag äta frukost, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0