Heta räkor...

min hushållsnära tjänare, har idag bestämt sig för att strejka pga. sjukt huvud :(   idag ska jag slå ihop heta räkor....
Detta mina vänner kan bli en stark och smutsig historia, måste börja med att plocka ur diskmaskinen, ojoj akta glassbänken!

Har idag bestämt mig för att dricka lite rose på lämplig uteservering på fredag, tack Jessika för detta utmärkta förslag. 

Shoppade lite nya fräsch underkläder idag, å vad jag gillar rea! Fick även en längtan efter NY, det är ju 1 år sen vi var där nu....  Ni får hålla tillgodo med några favorit foton från förr...





  shopping inför 3 juli, allt inhandlades ju dagen innan för mig.
 
Förra årets födelsdagspresent den 4 juli.... 

Det bli kalas i dagarna 2 nu mera, bröllopsdag och födelsedag, dubbellt upp helt enkelt! 

XO XO
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0