Hösten har kommit...

Jaha så var sommaren slut, vi fick 3 dagar eller finns det hopp?

Igår valde jag och Johanna gå ut och äta, dagen då det ösregnade, blåste och det var 8 grader kallt. Bäst är endå Johanna som kliver ut "barfota" typ badtofflor med klack i det kalla vädret.



Vi hamnade på 2 och åt en oljig antipasti (ta något annat om ni är där) och Gambas som var god. Vinet var gott och vi hade trevligt. Synd bara att man blev som en dränkt kall katt när man skulle hem.

Idag är jag ledig och jag ska shoppa lite inför Kreta. Jag har övergivit iden att åka till Ornö med Lars. 12 grader och halvklart lockar inte i Skärgården, så jag tillbringen helgen hemma istället.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0