J* teknikstrul

Varför är det alltid så att Lars lämnar lägenheten och tekniken slutar fungerar???? Tänkte lyssna på musik, försöker logga på mig på XBOXen och självklart får den inte kontakt med datorn/servern.....

Roten till det onda är denna, idiotiska pryl:



Trådlöst i all ära men när man har 50% chans att det fungerar så känns SLADD som ett J* igt bra alternativ. Förstår inte varför det ska vara problem, och alltid när Lars är borta. Lika bra att jag försöker få igång PS3a med Singstar att fungera, så jag kan ringa hit en tekniker om jag inte lyckas. För ikväll är det Singstar och hemgjord PIZZA som gäller, ska även lyxa till med OSTBÅGAR, en tradition som jag har när Lars är borta :)

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0