Midsommar....

och jag har sett Solen springa förbi, inte illa! Lars bakar bröd, slår ihop gubbröra, janssons och lemoncurd till tårtan. Han är en riktig fixare, så pysslig, han sjunger Evert Taube oxå, me like. Vi hann förbi systemet igår och fick stå i kö för att komma in. Det har jag inte gjort på många år, typ början av 90 talet i Huddinge var det alltid kö inför stor helgerna.

Det är skönt att vara hemma, svensk frukost, Lars kaffe och lätt mjölk, mums. Magen börjar sakta att återgå till det normala, som jag redan till lunch kommer förstöra då vin intas till silen :)

Hoppas hoppas att regnet inte kommer förens ikväll, det känns ju jätte kul att höra att värmen kommer på måndag, på måndag ska jag ju jobba.... hmmmmmmm!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0