NK Rean

Idag har jag varit och tittat in NK rean, många erbjudanden dock inte lika rolig som vinterrean. DKNY hade 40 % på allt, det fanns några riktigt fina väskor :) Jag hittade dock en väska från Marc by Marc Jacobs i brunt, som jag förälskade mig i mycket.....


Den fanns i ljusbrunt och JAG VILL HA!!! Ett tips till Lars från 4 juli :) Den finns på gatuplanet vid uppgången PK Huset..
Annars hittade jag inte så mycket, det var 30 % på Odd Molly som nu blivit en självklarhet var kvinnans garderob, tyvärr.
Det fanns några skor på rea, men inga som jag ville ha, jag har ju 2 nya från Kreta, som ska användas om det någongång blir varmt i detta land. Och det ska ju finnas hopp för denna veckan enligt väderprognoserna på tv, idag var det ialla fall okej! Synd bara att man ska jobba hela veckan, ska dock på partaj på torsdag, då vill jag ha varmt och sol, tack!

Dax att titta på Allsång på Liseberg, Lars älskar dessa program och alla inredningsprogram som finns i världen... SUCK!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0