Ont imagen

Hmmmm, åt Thai till middag och nu har jag halsbränna och ont i magen. Inte roligt!

Måndag är verkligen trista dagar, har varit effektiv idag både på jobbet och hemma. Det är verkligen lyxigt att ha garage, jag har blivit buröppnare, synd bara att man måste gå igenom källargången för att komma till garaget. Inte något jag tycker om, speciellt när det är lappar överallt om att man har haft inbrott. Vad gör man om man träffar på någon där nere?? Skriker och jagar ut dom.. Vi är lyckligt lottade och har vårat förråd på gatuplan, annars hade allt fått varit i lägenheten.

Jag såg att Paolo Roberto släppt en ny kokbok, den förra blev början på vår revolution gällande pasta med tomatsås. Äntligen hittade jag passerade tomater som jag kunde äta utan att betala ett högt pris dagen efter, och tack vare Paolo så lärde vi oss att laga riktigt tomatssås till pasta, tar 1 timme men fantastiskt gott blir det. Har inte inhandlat Mina Gästers Mat, men det är nog bara en tidsfråga. Jag hålle)r med honom när han uttalar sig om GI - vem vill vara snygg och dum i huvudet :) Go Paolo Go Paolo

 

Imorgon kommer Lars syster till oss, det ska bli trevligt!.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0