Shopping i Rethymnon

Om man är på charter och bor i en stad, så måste man shoppa!! Allt för att främja det lokal näringslivet, inte bara restauranger etc. Så jag har botaniserat i gränderna dvs. turistbutikerna(öppna dygnetrunt), och följande har jag lyckats införskaffa mig....



Ett turkost pärlarmband och


Rosa/vitt glas armband, en rosa badpåse/väska och ett halsband i trä. Allt införskaffat i olika turistbutiker....

Ikväll ska det shoppas i "riktiga" butiker och föroppningen är att jag kommer hem med ett par skor, ett par sandaler med inte allt för många remmar. Romarsandaler hade jag när jag var tonåring, så jag hoppar denna trend i år, man ska ju inte upprepa sig.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0