Singstar & Buzz - en tävling

Medans Sverige förlorade så roade vi oss framför tv'en med "lite" sång, lite var kanske fel ord att använda.... 4 timmar sång, hoppas att grannarna överlevde - vi hade dock mickarna på lägstanivå både för oss och grannarnas skull.



Jämt var det varje gång, hmmm och tyvärr drog jag lägsta strået ofta, skyller på trötthet och vin. Svenska låtar och jag går inte ihop (förutom Sonja då) men Britta borde jag vunnit, jag är dock inte så bra på att stöna fram sångerna :)


Detta reslutat är jag dock mer glad över, utklassning nästan ;-)  

Lovande på QUEEN Bohemian Rhapsody - första gången, inte illa, det kan nog bli en paradsång, vi sjöng ju på medium svårhet :)

Detta reslutat , Greatest Love of ALL vi är topp 2 av alla glada sångare... Ibland tror jag faktiskt att Singstar är tondöv, och att man lyckas överlista spelet och få dessa poäng på medium svårhetsgrad. För det låter inte alltid vackert! 


Ska även tillägga att jag van med 2-1 i BUZZ, JIPPI!

Dax att börja ladda för tennisfinalen och träningspasset därefter, laddar i fåtöljen, det är fortfarande för kallt ute.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0