Sista dagen på denna semestern...

Jaha då är det söndag och imorgon är det en ny arbetsdag och 6,5 vecka till nästa semester. Idag skinner ialla fall solen i Stockholm & det är 18 grader så det finns hopp för värme. ÄNTLIGEN!

Tittade på sommarkrysset igår och inser att Carolina Gynning som jag tidigare tyckte var cool och rolig, har passerat bäst före datum. Hon som Fredrik & Filip har tappat bort sig och det som slår mig är att de ställer frågorn men är totalt ointresserade av svaren, de lyssnar inte. Vilket jag ialla fall tyckte var häftigt med Filip & Fredriks tidigare program, deras intresse & respekt för andra människor. Carolina börjar likna Perreli och det är inte något att sträva efter.

Mina tankar går idag till Irans invånare, jag hoppas de orkar hålla ut, med deras hjälp kan jorden bli ytterligare en bättre plats att leva på. Framför fria val och frihet, man ska kunna göra precis som man själv vill, dvs. ha huvudduk om man vill eller inte.

Nu ska det tvättas och fejas och imorgon börjar NK rean :) Tjohoooooo

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0